キースホンドの部屋

オランダ原産のモコモコ・フワフワの犬 「keeshond」のリオとジェイドの日記だよ!

Entries

スポンサーサイト


日曜日の僕

P1040130.jpg

日曜日は12月にしては温かな日でしたね。お散歩をした後、ママからりんごを貰いました。
あの食感が大好きなのであります。

しばらくしてママが体重測定をすると言い出したので、僕はテーブルの下へ逃げたんだけど・・
ママがしつこく僕の名前を呼ぶので渋々テーブルの下から出てくることにしたんだ。

ママは僕を抱え、体重計に乗り正確な数字が出て来るまで待っていたんだ・・・
僕はママの左肩に顎をのせた感じでいたんだ・・・

あ!良いもの見つけた!目の前に焼き魚発見♪

ママは体重計に集中してました・・僕はクンクン匂いを嗅いでいましたが、ママはすっかりお魚のことは頭から抜けていたようです。僕は首をう~んと伸ばして一口パクつきました。

ママは僕が退屈になって暴れているだけだと思ったんだろうね・・・

でも、なんだか魚のにおいを近くに感じたママはようやく気がついたようです・・

"悪い子!”とママに注意されましたが、僕は知らない顔をしてニコニコ笑って誤魔化しました。

美味しかったです。

 お弁当用に小さく切って焼いておいたサバ・・返せ・・・

P1040130.jpg
My diary from sunday: By Leo

It was nice and warm weather for December.
After a long walk, mom gave us some sliced apples. I like apple!

Mom told us she wanted to know how much our weight.

I ran and hid under the table in the living room. But mom kept calling my name...

I decided to come out...

Mom held me in her arms and stepped on the scales.
My head was on her left shoulder. Guess what I found on the little counter in front of me.

I found grilled fish! Mom cut it into small pieces so that she can put it in her lunch box.

Mom did not notice that I was sniffing at the fish because she was watching the digital number on the scale. I extended my head to get some fish and quietly bit small pieces of grilled fish.

Mom said, "Don't move! I can not get the accurate number!"

She thought I was moving because I tried to get down to the floor.

Mom realized the smell of fish from my mouth.... Oops!

Mom said "What a bad boy".

But it was too late! So I smiled it away.. It was delicious


 My fish!
スポンサーサイト

*Comment

Comment_form

管理者のみ表示。 | 非公開コメント投稿可能です。

*Trackback

トラックバックURL
http://keeleojay.blog64.fc2.com/tb.php/2402-ea9f4178

左サイドMenu

Keeshond Rescue Support

詳細はMarket of Keeshondへ♪ チャリティー開催中
- Information -

Market of Keeshondから新商品が出てるよ! 詳しくはMarket of Keeshond にて!

-- E N D --
.

Keeshond Community

Keeshond Rescue&Adoption♪ PM kees Keeshond Community Logo KSRF 2013 calendar

Keeshond Scruffy the legend

Recent posts

  • スポンサーサイト
  • 日曜日の僕
  • --年--月--日 (--)
  • --時--分--秒
  • この記事にはコメントできません。
  • この記事にはトラックバックできません。
  • 2009年12月07日 (月)
  • 20時15分27秒
by AlphaWolfy

僕達の足跡

右サイドメニュー

Leo's B.D Sept.09, 2002

Jade's B.D Jan.18, 2004

遊びに来てくれたお友達

僕達のお部屋 Category

僕達のお気に入り Our favorites

** Links **

