キースホンドの部屋

オランダ原産のモコモコ・フワフワの犬 「keeshond」のリオとジェイドの日記だよ!

Entries

スポンサーサイト


雨のお散歩

P1060034.jpg

今日、僕はママのパソコンを使い僕の、ま~正確には僕とジェイド君のクッキーを注文してきた。

ママが申告書の計算で忙しくて後でが数日に延びていたからだ。申告書より僕達のクッキーの方が大切なのに!肉好きのちょい悪系の僕らしく、今回はビーフをメインにお願いした。これで安心してお散歩に行ける。
そんな僕達、昨日はお散歩の途中で雨に降られ、かなり毛が濡れてしまった。
マリーナまで行っていたので、40分近く雨の中を歩くはめに・・

ジェイド君のボサボサ頭は濡れたお陰で整ったけど、僕の柔らかい毛はボサボサになってしまった。

P1060034.jpg

Hi, I am Leo.

I placed my order at Market of Keeshond today. Some of you may wonder a dog knows how to use the internet. But I DID! Mom was busy with taxes these days and she forgot to order last week! People have to submit tax things by the 15 of March every year. I am glad that a dog does not have to do it. Mom was complaining that residence tax, nation health insurance and pension will be increased!

Iwonder mom is working to pay taxes…

Last night, we went to the marina at night. Unfortunately, when we were about to arrive at the marina, it started raining. To go back to our house, it will take about 40 minutes.
When we went back to house, we were all wet.
Jade’ disheveled hair or fur got normal because of rain, but my beautiful fur was a mess!

スポンサーサイト

*Comment

Comment_form

管理者のみ表示。 | 非公開コメント投稿可能です。

*Trackback

トラックバックURL
http://keeleojay.blog64.fc2.com/tb.php/2611-f4291b50

左サイドMenu

Keeshond Rescue Support

詳細はMarket of Keeshondへ♪ チャリティー開催中
- Information -

Market of Keeshondから新商品が出てるよ! 詳しくはMarket of Keeshond にて!

-- E N D --
.

Keeshond Community

Keeshond Rescue&Adoption♪ PM kees Keeshond Community Logo KSRF 2013 calendar

Keeshond Scruffy the legend

Recent posts

  • スポンサーサイト
  • 雨のお散歩
  • --年--月--日 (--)
  • --時--分--秒
  • この記事にはコメントできません。
  • この記事にはトラックバックできません。
  • 2010年03月02日 (火)
  • 20時30分57秒
by AlphaWolfy

僕達の足跡

右サイドメニュー

キースフレンズJP関連

新しい家族を募集中 集まれ!キースホンド 可愛いパピー達が生まれました! キースホンドパピー素敵な家族 見つかりました!

Leo's B.D Sept.09, 2002

Jade's B.D Jan.18, 2004

遊びに来てくれたお友達

僕達のお部屋 Category

僕達のお気に入り Our favorites

** Links **

