キースホンドの部屋

オランダ原産のモコモコ・フワフワの犬 「keeshond」のリオとジェイドの日記だよ!

Entries

スポンサーサイト


静かな1日・・

P1070049.jpg
運動・規律・愛情の順がドッグウィスパラーのやり方だけど・・僕達は

食べ物・愛情・運動・食べ物・愛情そしてちょっとだけ規律の順番なの


6月7日に放送された【ドッグ・ウィスパラー】を見るために、帰宅後即効でお散歩に連れ出し、
帰宅後しばらくしてご飯をあげました。いつもはご飯を食べさせて、人間・犬用ご飯を作りお散歩タイムなのですが、9時から放送だと微妙でしたから・・

残念だったのは【吹き替え】だったこと・・映画とかでも吹き替え版は嫌いなんですよね・・

昨日はうっかり見逃しましたが、今日も早めにお散歩へ行き見る予定です(笑)。かなり短縮しているので、ただのエンターテイメント番組になってしまっている気もしますが、基本的に犬が出ていればやはり見てしまいます・・

肝心のチビ達は・・月曜日は少し長い時間お散歩して疲れた上に、ご飯を食べるメインイベントを終えたのでとっとと寝てしまいました。お陰で静かにソファーに座りテレビを見れましたけど・・

P1070049.jpg
Ok, Cesar’s says “ exercise, disciplines, and affection in that order!” But Leo and Jade' way is
Food, affection, exercise, Food, affection and little discipline in that order!

I watched the Dog Whisperer on Monday. I thought the TV film was with Japanese subtitles but unfortunately, the film dubbed in Japanese. I really prefer video and films with Japanese subtitles.

I usually take them for walk after preparing meal for humans and boys but the TV show was supposed to start from 9pm to 10pm. So I figured that I should take them for walk first so that I could cook while watching the show.

Leo and Jade had enough exercise on Monday, I think. I was able to watch the show quietly. They usually want to get attention、and liked to be touched while I sit on sofa.

スポンサーサイト

*Comment

Comment_form

管理者のみ表示。 | 非公開コメント投稿可能です。

*Trackback

トラックバックURL
http://keeleojay.blog64.fc2.com/tb.php/2892-d59117da

左サイドMenu

Keeshond Rescue Support

詳細はMarket of Keeshondへ♪ チャリティー開催中
- Information -

Market of Keeshondから新商品が出てるよ! 詳しくはMarket of Keeshond にて!

-- E N D --
.

Keeshond Community

Keeshond Rescue&Adoption♪ PM kees Keeshond Community Logo KSRF 2013 calendar

Keeshond Scruffy the legend

Recent posts

  • スポンサーサイト
  • 静かな1日・・
  • --年--月--日 (--)
  • --時--分--秒
  • この記事にはコメントできません。
  • この記事にはトラックバックできません。
  • 2010年06月09日 (水)
  • 20時01分26秒
by AlphaWolfy

僕達の足跡

右サイドメニュー

Leo's B.D Sept.09, 2002

Jade's B.D Jan.18, 2004

遊びに来てくれたお友達

僕達のお部屋 Category

僕達のお気に入り Our favorites

** Links **

